September 16, 2008

Kuching : Here I am

Assalamualaikum. Just an update, I am now in Kuching, at last, alhamdulillah, what can I say is, everything is very nice, from the director to everybody. 8 of us got Kuching, while another 4 got Miri.

For the first 6 months, I will be attached to speciality rotations, then another 3 months at Tanah Putih for orthodontic posting, then will attach with senior dental officers (district, not really?Hm?)

Seeru 'ala barakatillah

9 comments:

hambaAllah said...

insyallah saudara mara kwn serumah ana ramai kerja di sana...ana cuba tnyakan rumah2 utk d sewakan utk kalian...kejutan budaya x???

Ummu Yazid said...

jzkk

alhamdulillah setakat ni tak terasa sangat, mungkin sebab. kami agak sibuk dua ari ni, tak sempat nk berkenalan dengan masyarakat lg. tp setakat ni, ana nampk yang baik2 je di srwk, msykrt yg polite, bndr yg brsih.

aish said...

dok kat rumah panjang ke kak?hehehe

diyana sharifudin said...

ya sayang..hehehe
x laa, akak kat hotel skrg..insya allah dapat rumah sewa..

nnti kalo nk dtg umah pjg akak bg tau, tau :p

stakat ni, swak ok lah.the people here are very nice.just say you are from smenanjung, and they will offer you help.Hmm, but still cant get used with the food, 'manis-manis' just like kelantan...

camne 'everything' including the 'everything'? hehehe :p

sala said...

selamat berpuasa dan berhari raya diperantauan

aish said...

jauh la umh panjang akak tu..nak blanje bleh la.takyah g swak,kat gua musang n jeli pun ada laa.hehe

everything?oh..so far so good. ;)

diyana said...

to sala
tq so much.baru rasa macam mana rase hidup di perantauan. we plan to go back for raya haji, not this raya.by the way, it will be an exciting experience celebrrating raya here :)

to aish
owh, everyting is good eh? good la for u.

bila plak gua musang ada umah pjg?huhu

diyana said...

to aish
lupa nk pesan, x nk hntr kuih raya ke kat akak?hehe..
kat sini kuih raya x de.asik kek lapis swak yg manis tu je.hehee..
adui, janganlah nangis nnti bila raya nnti.....

aish said...

org asli kan ada kat mana2.bukan swak je.hehe.kuih raya?akak nak kuih apa?tapi kuih tunjuk je laaa..kuang2

oo raya sana eh?kesian..tapi takpe,stand tough and be independent :)