February 16, 2010

Kedai Buku Saya ^^,


Assalamualaikum wbt




Alhamdulillah, Saya dah ada kedai buku sendiri ^^,


Firman Allah yang bermaksud
"Dan carilah kurnia Allah dan ingatlah Allah supaya kamu beruntung"
Al Jumaah : 10

"Bacalah (wahai Muhammad) dengan nama Tuhanmu yang menciptakan (sekalian makhluk),
Ia menciptakan manusia dari sebuku darah beku;
Bacalah, dan Tuhanmu Yang Maha Pemurah,
Yang mengajar manusia melalui pena dan tulisan,
Ia mengajarkan manusia apa yang tidak diketahuinya" Al Alaq : 1-4

Alhamdulillah, atas kerana ingin membantu sektor ekonomi Islam dan mempromosikan budaya membaca,
saya dah ada kedai buku saya sendiri ^^,
Saya mengalu-alukan kedatangan tuan puan ke kedai buku saya yang terletak di : KEDAI BUKU DIYANA SHARIFUDIN

Kedai buku saya menjual :





1.Buku-buku agama


2.Buku-buku motivasi


3.CD/DVD motivasi


4.CD/DVD agama


5.Buku-buku resipi


6.Dan sebagainya

Mengapa saya memilih stormreaders?

No comments: